Τα νέα από δυσμάς δεν είναι και πολύ ενθαρρυντικά. Σε μια κίνηση περικοπών προΐόντων που δεν πολυκινούνται η The Body Shop διακόπτει την κυκλοφορία των αρωματικών λαδιών πού ξέραμε από το πάλαι ποτέ. Δηλαδή τα Satsuma, Patchouli, Japanese Musk κλπ. που ξέρατε να τα ξεχάσετε. Καταργούνται και μην τα ξανάδατε, πλην των λίγων εκείνων που ανήκουν σε ήδη επιτυχημένη αρωματική σειρά πχ. White Musk, Vanilla κλπ. (ΝΒ. Προσοχή, αφορά τα λαδάκια για χρήση στο δέρμα, όχι αυτά που είναι για αρωματισμό χώρου)
Θυμάστε μιά παλιά (μουσειακή!) εποχή που τα εν λόγω μαγαζιά ήταν τίγκα στον κόσμο και τα αρωματικά λαδάκια τους ήταν γκράν σουξέ με την τότε νεολαία? Άσε που μπορούσαν να σου αρωματίσουν δωρεάν μ'αυτά την λοσιόν ή το αφρόλουτρο που διάλεγες, από μια σειρά που δεν είχε άρωμα ακριβώς για να επιτρέπει αυτήν την πολυτέλεια της επιλογής! Σήμερα τα μαγαζιά είναι μισοάδεια και γενικώς βαράνε μύγες κατά γενική ομολογία. Τίς πταίει? Να'ναι που εξαγοράστηκαν από την κολοσσιαία L'Oréal? Να'ναι που -έτσι- έχασαν λίγο τον αέρα του σπιτικο-ρουστίκ που είχαν? Να'ναι που συνεχώς λανσάρουν νέα προΐοντα, μα τελικώς είναι όλα ψιλομέτρια? Να'ναι που "κόβουν" συνεχώς παλιά προΐόντα, για να επιτύχουν το ακριβώς προηγούμενο χωρίς τα ράφια να πέσουν κάτω? Να'ναι που οι ανταγωνιστές στον κλάδο θέριεψαν και κινήθηκαν πιο έξυπνα, όταν αυτούς τους μάρανε το franchise? Ίσως λίγο απ'όλα αυτά...
Τα νέα έρχονται από Αμερική (το στάνταρντ όλων των επιχειρηματικών αποφάσεων) και οι ιστοσελίδες Βελγίου και Ελλάδας συμφωνούν ~δεν υπάρχει αναφορά πουθενά. Τα αρωματικά λαδάκια λοιπόν πέσαν υπέρ βωμών κι εστιών, υπέρ μάρκετινγκ ντισίζιονς και L'Oréal Paris. Αμφιβάλλω ότι έτσι θα ξαναγεμίσουν τα μαγαζιά, πάντως, που είναι και -υποτίθεται- ο βασικός λόγος πίσω από τις ενέργειες. Παιδιά, βάλτε το κεφάλι κάτω και σκεφτείτε, σε λίγο σας βλέπω στον πηγαιμό γιά Ιθάκη....
Φεβρουαρίου 06, 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
5 σχόλια:
Ananya και White musk μύριζαν όλα τα κορίτσια στην εποχή μου(90's) και εγώ μαζί φυσικά...Εδώ στην Πάτρα έχει κλείσει εδώ και δύο χρόνια το μαγαζί.Είχε μερικά πραγματάκια που δεν τα έβρισκες σε άλλα καταστήματα καλλυντικών. Μπορεί να φταίει και η
L'oreal Paris μπορεί και το γεγονός ότι τώρα έχουμε και άλλες εταιρίες στο "κόνσεπτ" αυτό(Βλέπε Κορρέ,L'occitane,Fresh Line κ.α., μεγαλύτερη διάθεση και ανταγωνισμός.΄
Όπως και να έχει βλέπω ότι τα αρώματα και τα καλλυντικά βαδίζουν περισσότερο από ποτέ, στις μικρές αγορές σε μια λογική "εύκολου και γρήγορου φαγητού". Κρίμα γιατί χάνεται όλη η μαγεία...
Παρεπιπτόντως είδα πως καταργείται σιγά σιγά και μια άλλη κολώνια "μύθος" η 4711...
Τι κρίμα με αυτή πρέπει να είχε λουστεί το 70% του πλυθησμού της Ελλάδας...
καλέ τι ωραίο μπλογκ!
καλησπερα :)
(και μετά ειδα τη λεκτική επαλήθευση, που ειμαι φανατικά πολέμιος :ΡΡ)
Peggy,
γειά σου καλή μου!
Έτσι όπως τα λες είναι ακριβώς! Μου την δίνει απίστευτα που έχει τόσο μα τόσο εμπορατευματοποιηθεί κάτι που υποτίθεται ήταν "ελπίδα σε μπουκαλάκια" (κατά τον κύριο Revson της Revlon μιλώντας γιά καλλυντικά)
Καταργείται το 4711??? Αν είναι ποτέ δυνατόν! Θυμάμαι η μάνα μου είχε ένα μπουκαλάκι στην τσάντα για τις καλοκαιρινές ζέστες και για να μου "λούζει" τα χέρια ως παιδί για τα μικρόβια μετά το παιχνίδι (μ'ενα σμπάρο δυό τρυγόνια!)....
Μαριλένα,
μετά από τεράαααααστια καθυστέρηση (με συγχωρείς) καλησπέρα. Τι ευγενικά λογάκια, ευχαριστώ! :)
Ναι, η λεκτική επαλήθευση δεν έχει και πολύ νόημα εδώ (έχει μείνει από το ξενόγλωσσό μου μπλόγκ!). Θα δώ αν μπορώ να την καταργήσω στο ελληνόφωνο. Ελπίζω να σε ξαναδώ στις σελίδες μου!
Που Ππορω να βρω το λαδάκι της white musk
Δημοσίευση σχολίου